Οι ειδικοί μας λαμβάνουν υπόψη την ασφάλεια καθ' όλη τη διάρκεια των έργων των πελατών μας. Η προσέγγισή μας συνίσταται στη μείωση του κινδύνου απειλών, ενώ παράλληλα αντιμετωπίζουμε την αναγνώριση πιθανών αδυναμιών. Η κοινή μας δράση με τους Διευθυντές Πληροφορικής περιλαμβάνει την εφαρμογή μέτρων ώστε οι μαζικές ή στοχευμένες επιθέσεις να μην εμποδίζουν τη διαθεσιμότητα, την ακεραιότητα & την αυθεντικότητα ή την εμπιστευτικότητα των δεδομένων που πρέπει να διατηρηθούν.
Με τον λογισμικό βασισμένο Big-LinX Edge Client, κάθε μηχανή μπορεί να ελέγχεται και να συντηρείται απομακρυσμένα με ασφάλεια μέσω ενός Windows-βασισμένου HMI. Το HMI λειτουργεί ως σημείο απομακρυσμένης συντήρησης, χωρίς να απαιτείται επιπλέον υλικό.
Απομακρυσμένη πρόσβαση: Βασισμένο σε λογισμικό
Η Padoa, μια εταιρεία που ειδικεύεται στην υγεία στην εργασία, συλλέγει ευαίσθητα δεδομένα όπως προσωπικά και υγειονομικά δεδομένα. Για να διασφαλίσει τη συμμόρφωση με το ISO 27001 για τις θέσεις των 300 συνεργατών της, η Padoa πρέπει να εφαρμόσει ένα αποτελεσματικό και μόνιμο σύστημα διαχείρισης της ασφάλειας των πληροφοριών (ΣΔΑΠ).
Η Kapsloc παρενέβη για ένα σχέδιο ανάλυσης και την υλοποίηση της ανάπτυξης του σχεδίου δράσης συμμόρφωσης με το ISO 27001, λαμβάνοντας υπόψη τις ενημερώσεις των πολιτικών ασφάλειας, τις εκπαιδεύσεις των συνεργατών και τη βελτίωση των διαδικασιών διαχείρισης κινδύνων. Επίσης, έχουμε εφαρμόσει ένα σχέδιο αναβάθμισης των θέσεων εργασίας των συνεργατών μέσω μιας λύσης διαχείρισης κινητών συσκευών online (MDM).
Το σύστημα Centaur Lite Multitecnologia για τον έλεγχο πρόσβασης επιτρέπει τη διαχείριση έως 512 καρτών και 16 εισόδων ανά τοποθεσία (μέγιστος αριθμός τοποθεσιών που μπορούν να διαχειριστούν 1). Το λογισμικό εφαρμογής CENTAUR Lite για τον έλεγχο πρόσβασης παρέχεται με κλειδί ενεργοποίησης, αυτό το σύστημα είναι ικανό να διαχειρίζεται έως 2 συγκεντρωτές μοντέλου CT-V900-A, σε κάθε συγκεντρωτή μπορούν να συνδεθούν απευθείας έως 2 αναγνώστες με πρωτόκολλο Wiegand, ενώ για κάθε συγκεντρωτή είναι επίσης δυνατή η σύνδεση έως 3 μονάδων επέκτασης αναγνωστών μοντέλου CA-A470-A, σε κάθε μονάδα επέκτασης αναγνώστη μπορούν να συνδεθούν έως 2 αναγνώστες, δημιουργώντας έτσι ένα σύστημα 16 αναγνωστών. Η σύνδεση από τον συγκεντρωτή στη μονάδα επέκτασης πραγματοποιείται μέσω σειριακής γραμμής RS-485, όπως και μεταξύ των μονάδων επέκτασης.
Μέτρο άδειας: Επεξεργαστής Perpetual. Απαιτείται για το δικό σας cloud βάσης δεδομένων, απαιτεί επίσης το Πακέτο Διαχείρισης Κύκλου Ζωής Βάσης Δεδομένων.
Αυτό το module "CRM" επιτρέπει τη διαχείριση των σχέσεών σας, των προοπτικών σας και των εμπορικών σας δαπανών:
Διαχείριση επαφών
Διαχείριση τρίτων: Δεδομένα τρίτων, Συσχέτιση επαφών και τρίτων, Διαχείριση τρίτων κατά τομείς δραστηριότητας, Διαχείριση αξιολογήσεων τρίτων
Διαχείριση προοπτικών
Διαχείριση εμπορικών δαπανών
Αυτό το module περιλαμβάνει μια GED (Ηλεκτρονική Διαχείριση Εγγράφων) που επιτρέπει την αρχειοθέτηση των εγγράφων ad hoc.
GDATA TOTAL PROTECTION
Η καλύτερη λύση για ιδιώτες και ελεύθερους επαγγελματίες
με την καλύτερη αναλογία μεταξύ αποδοτικότητας άμυνας και κόστους.
Τιμή 49,95€ 1 Pc Windows για 1 έτος άδειας
Τιμή 57,95€ 2 Pc Windows για 1 έτος άδειας
Τιμή 65,95€ 3 Pc Windows για 1 έτος άδειας
Χαρακτηριστικά:
Προστασία από Ιούς, Ransomware και Malware
και άλλες απειλές όπως οι επιθέσεις exploit
Προστασία από spam και απόπειρες phishing
Προστασία για online banking
και online αγορές
Δυνατός Firewall
Προστασία ανηλίκων
Backup στο cloud
Αποθήκευση κρυπτογραφημένων backup
σε τοπικό ή εξωτερικό επίπεδο
Password manager
Έλεγχος πρόσβασης
μπλοκάροντας τις μη εξουσιοδοτημένες συσκευές
Απαιτήσεις Συστήματος
Απαιτήσεις εγκατάστασης για λειτουργικό σύστημα
Windows 10 / 8.x / 7: ελάχιστο 2 GB RAM (32 & 64 bit).
Το σύστημα διαχείρισης BlueID μας σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε όλους τους χρήστες και τα κλειδιά με βάση μια έννοια ρόλων και δικαιωμάτων. Είναι φιλοξενούμενο στο cloud.
Εκτενή εργαλεία ανάλυσης συμβάλλουν αποτελεσματικά στη βελτίωση της ποιότητας των αποφάσεων. Χάρη σε πολλές δυνατότητες, το cimERP προσαρμόζεται γρήγορα και εύκολα και είναι κατάλληλο για κάθε μέγεθος επιχείρησης.
Το cimERP είναι μια επιχειρηματική, διαδικασιοκεντρική, κλιμακούμενη εφαρμογή ERP για μεσαίες επιχειρήσεις. Η λύση λογισμικού βασίζεται στην αποδοτική τεχνολογία client-server και εντυπωσιάζει με την κύρια ικανότητά της στη παραγωγή.
Οι Επιχειρήσεις 4.0 είναι Ψηφιακές και Συνδεδεμένες; η Κυβερνοασφάλεια γίνεται ένα θεμελιώδες στρατηγικό στοιχείο. Οι Λύσεις Πληροφορικής για την ασφάλεια δεν μπορούν να παραμεληθούν, αλλιώς θα υπάρξει πλήρης διακοπή της λειτουργίας των Επιχειρηματικών Διαδικασιών.
Η Κυβερνοασφάλεια πρέπει να διαχειρίζεται με Προληπτικές στρατηγικές για να προβλέψει τον πιθανό Κίνδυνο και με Αντιδραστικές στρατηγικές για να αντιμετωπίσει το ενδεχόμενο περιστατικό. Πρέπει να καθοριστεί ένα Στρατηγικό Σχέδιο για την Κυβερνοασφάλεια που να λαμβάνει υπόψη τις κύριες απειλές και όλους τους πιθανούς κινδύνους πριν αυτοί συμβούν και πριν οι ζημιές είναι σημαντικές.
Οι Σύμβουλοί μας για την Κυβερνοασφάλεια είναι έτοιμοι να συνοδεύσουν και την Δική Σας Επιχείρηση στην καθοριστική και υλοποίηση των καλύτερων στρατηγικών για την Κυβερνοασφάλεια.
Το σύστημα ISO 27001 προορίζεται για την προστασία όχι μόνο των προσωπικών δεδομένων αλλά και όλων των δεδομένων της επιχείρησης. Επιπλέον, το σύστημα προστατεύει κάθε είδους πληροφορίες σε διάφορες μορφές, συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών πληροφοριών και των εγγράφων. Το σημαντικό σημείο εδώ είναι η πίστη και η ιδιοκτησία της ανώτερης διοίκησης, καθώς και η συμμετοχή όλων των εργαζομένων.
Στο σύστημα ISO 27001, οι αξιολογήσεις κινδύνου είναι κεντρικής σημασίας. Οι εργασίες αξιολόγησης κινδύνου περιλαμβάνουν μια σειρά δραστηριοτήτων για την αντιμετώπιση, πρόληψη, διαχείριση και μείωση των κινδύνων. Αυτές οι δραστηριότητες πρέπει να είναι βελτιστοποιημένες σύμφωνα με το περιβάλλον κινδύνου και τους στόχους των επιχειρήσεων. Για να παραμείνουν οι αξιολογήσεις κινδύνου αποτελεσματικές, απαιτείται η συνεχής βελτίωση των διαδικασιών.
Ιδρυμένη το 2008, η NPCore έχει αναδειχθεί ως μια ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία στην Κορέα. Ειδικεύεται στην παροχή προηγμένων, βασισμένων σε AI λύσεων για την καταπολέμηση νέων και εξελισσόμενων απειλών κακόβουλου λογισμικού, ιδιαίτερα των Προηγμένων Συνεχών Απειλών (APTs). Γνωστή για την εξαιρετική απόδοση των προϊόντων μας και τη σταθερή δέσμευσή μας στην ποιότητα, η NPCore κερδίζει γρήγορα αναγνώριση ως μια κορυφαία εταιρεία ασφάλειας πληροφοριών στην Κορέα.
Βασιζόμενη στην επιτυχία μας στην εγχώρια αγορά, η NPCore είναι τώρα έτοιμη να επεκτείνει τις δραστηριότητές της και τα δίκτυα διανομής της διεθνώς. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής επέκτασης, έχουμε ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία ίδρυσης μιας κοινοπραξίας στο Βιετνάμ. Αυτή η προσπάθεια αποτελεί παράδειγμα της δέσμευσής μας να προσεγγίσουμε νέες αγορές και σηματοδοτεί τις φιλοδοξίες μας να γίνουμε μια παγκόσμια επιχείρηση. Στην επιδίωξή μας αυτή, η NPCore αναζητά ενεργά συνεργασίες με διανομείς, θεωρώντας το ως μια εξαιρετική ευκαιρία να δημιουργήσει ισχυρές σχέσεις με την αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίας, περιλαμβάνοντας τις χώρες της ASEAN.
Έχετε μια επείγουσα κατάσταση αλλά δεν είστε σίγουροι για το επόμενο βήμα; Είναι η κατάσταση περίπλοκη αλλά απαιτεί άμεση δράση... και παρ' όλα αυτά κανείς δεν μπορεί να ξέρει ότι έχετε έναν επαγγελματία που εργάζεται για εσάς; Χρειάζεστε μια απάντηση σύντομα ή ακόμα και τώρα; Έχετε φτάσει σε αδιέξοδο στις αναζητήσεις σας στο Google και το Facebook; Έχουμε πρόσβαση σε μια βάση δεδομένων πληροφοριών που είναι ασυναγώνιστη και αγαπημένη τόσο από συνταξιούχους αξιωματικούς επιβολής του νόμου όσο και από ομοσπονδιακούς πράκτορες. Ένας διακριτικός ντετέκτιβ σας συνεντεύχει μέχρι να έχει την πλήρη εικόνα και να κατανοήσει την κατάσταση σας εντελώς πριν αναλάβει τα απαραίτητα βήματα για να την επιλύσει γρήγορα. Αν ψάχνετε για έμπειρα μάτια και αυτιά σε προσιτή τιμή, έχετε έρθει στο σωστό μέρος.
Σας παρέχουμε μια αναφορά με 10 έως 500 σελίδες.
Διαχείριση Πιστοποιητικών - Αυτοματοποίηση του κύκλου ζωής των πιστοποιητικών για επιχειρήσεις και οργανισμούς. Ξέρετε πότε λήγουν τα πιστοποιητικά των σημαντικότερων διακομιστών σας; Είστε σίγουροι ότι τα πιστοποιητικά σας ανανεώνονται αυτόματα πριν λήξουν; Οι επιχειρήσεις εμπιστεύονται τη Λύση Διαχείρισης Πιστοποιητικών της intelliCard για την επαγγελματική διαχείριση όλων των πιστοποιητικών καθ' όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους. Με τον CertManager της intelliCard μπορείτε να διαχειρίζεστε όλα τα πιστοποιητικά εντός της επιχείρησής σας πλήρως αυτοματοποιημένα και κεντρικά:
- Εξοικονόμηση χρόνου και κόστους μέσω λιγότερης χειροκίνητης διαχείρισης
- Προσαρμοσμένη προσέγγιση βασισμένη σε ροές εργασίας που μεγιστοποιεί την αποδοτικότητα
- Μειωμένος κίνδυνος στη διαχείριση πιστοποιητικών
- Βελτιωμένη επιχειρηματική αποδοτικότητα και ασφάλεια δεδομένων
Όταν οι άνθρωποι βρεθούν σε κρίσιμη κατάσταση, η βοήθεια πρέπει να φτάνει αξιόπιστα και γρήγορα. Για να διασφαλιστεί αυτό, η Swissphone προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις έκτακτης ανάγκης για διάφορους προσωπικούς συναγερμούς.
Βασικό εργαλείο είναι η διαδικτυακή ολοκληρωμένη λύση λογισμικού SOS-Portal. Αυτή διαχειρίζεται την αναφορά, τον εντοπισμό, την κλιμάκωση και την αδιάλειπτη τεκμηρίωση των περιστατικών, καθώς και τη διαχείριση των συμμετεχόντων. Ως συσκευές έκτακτης ανάγκης διατίθενται οι Swissphone TRIO ή εφαρμογές για smartphones. Και οι δύο επιτρέπουν τον εντοπισμό σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους σε περίπτωση συναγερμού.
Τα SOS-Buttons μας διατίθενται επίσης ως συσκευές έκτακτης ανάγκης και έχουν αναπτυχθεί ειδικά για λύσεις απειλής, ώστε να μπορούν π.χ. να ενεργοποιούν έναν σιωπηλό συναγερμό.
Στο πλαίσιο της AMOA, εξασφαλίζουμε όλα τα στάδια σχεδίασης, κατασκευής και υλοποίησης που περιλαμβάνουν τα έργα ανασχεδίασης συστημάτων πληροφορικής βασισμένων σε λογισμικό:
- Ο καθορισμός του στρατηγικού σχεδίου, η βοήθεια στην επιλογή της λύσης, η οργάνωση του έργου και η ανάλυση επιπτώσεων του έργου που σχετίζονται με τη φάση σχεδίασης
- Η υποστήριξη των επαγγελματιών στην υλοποίηση της λύσης (διαχείριση της σχέσης με τον ενσωματωτή, έκφραση αναγκών, υποστήριξη στην παραλαβή, σύνταξη λειτουργικών προδιαγραφών, εκπαίδευση χρηστών) καθώς και η προετοιμασία της καθημερινής λειτουργίας (οργάνωση της λειτουργικής διοίκησης και της εσωτερικής υποστήριξης, επιλογή προμηθευτή συντήρησης)
- Η κατάρτιση ενός απολογισμού και η αποδοχή μιας ανατροφοδότησης στη φάση μετά το έργο
Τα εργαλεία επεξεργασίας εικόνας και τα συστήματα ανάγνωσης γραμμωτών κωδίκων παρέχουν πολλές χρήσιμες πληροφορίες για τις εγκαταστάσεις παραγωγής και logistics. Η επέκταση της Βιομηχανίας 4.0 μέσω του βιομηχανικού Διαδικτύου των Πραγμάτων (IIoT) επικεντρώνεται στη βελτίωση της λειτουργίας μέσω αποδοτικής συλλογής και ανάλυσης δεδομένων στην "άκρη" της γραμμής παραγωγής, αντί να στέλνει δεδομένα στο cloud και πίσω. Η πλατφόρμα Cognex Edge Intelligence (EI) μετατρέπει τα Big Data σε Smart Data και προσφέρει παρακολούθηση της απόδοσης του συστήματος και διαχείριση συσκευών σε πραγματικό χρόνο, προκειμένου να αυξήσει την συνολική αποτελεσματικότητα των εγκαταστάσεων (GAE) και την παραγωγικότητα.
Με την υπηρεσία BRAIN2 Safety_Service δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχείτε για τα αντίγραφα ασφαλείας των συσκευών. Ανάλογα με τις ρυθμίσεις, τα αντίγραφα ασφαλείας δημιουργούνται περιοδικά (καθημερινά, εβδομαδιαία ή μηνιαία) και αποθηκεύονται κεντρικά στη βάση δεδομένων BRAIN2. Εάν χρειαστεί να αποκατασταθεί μια συσκευή, το σωστό αντίγραφο ασφαλείας μπορεί απλά να επιλεγεί και να επαναφορτωθεί στη συσκευή.
Τομέας εφαρμογής
Αυτόματη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας (καθημερινά, εβδομαδιαία, μηνιαία) για τις ζυγαριές ελέγχου Bizerba και τα συστήματα τιμολόγησης.
Κύρια χαρακτηριστικά
- Δημιουργία κεντρικών αντιγράφων ασφαλείας συσκευών απευθείας στη συσκευή
- Η χρονοβόρα αναζήτηση και διάθεση αντιγράφων ασφαλείας καταργείται, καθώς τα αντίγραφα ασφαλείας αποθηκεύονται κεντρικά στη βάση δεδομένων.
- Ένα αντίγραφο ασφαλείας από τη συσκευή A μπορεί να επαναφορτωθεί σε μια ταυτόσημη συσκευή B.
- Μείωση του χρόνου εγκατάστασης
- Αποκατάσταση μέσω επαναφόρτωσης ενός αντιγράφου ασφαλείας
- Ιχνηλάτηση ελέγχου (Ποιος έχει επαναφορτώσει μια αποκατάσταση)
Καταχώριση εμπορικών σημάτων και λογότυπων επιχειρήσεων
SCM (διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας)
CRM
Μαθήματα εκπαίδευσης διοίκησης
Υποστήριξη σε διαγωνισμούς και χρηματοδοτήσεις PNRR για επιχειρήσεις και δημόσια διοίκηση
Διοικητική και οργανωτική υποστήριξη για επιχειρήσεις και δημόσια διοίκηση στο πλαίσιο του PNRR
Με τον λογισμικό Big-LinX Edge Client, οποιαδήποτε μηχανή μπορεί να ελέγχεται και να συντηρείται με ασφάλεια εξ αποστάσεως μέσω ενός HMI που βασίζεται σε Windows. Το HMI λειτουργεί ως σημείο πρόσβασης για απομακρυσμένη συντήρηση χωρίς την ανάγκη επιπλέον υλικού.
Απομακρυσμένη πρόσβαση: βασισμένο σε λογισμικό
ΚΙΝΗΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ANDROID
Κατάλληλο και για παλαιότερα συστήματα Android.
Τιμή 9,95€ για 1 Android για 12 μήνες
Τιμή 29,95€ για 3 Android για 12 μήνες
Τιμή 49,95€ για 5 Android για 12 μήνες
Χαρακτηριστικά:
Προστασία από ιούς Android
Προστασία για πλοήγηση και phishing
Εντοπισμός και συναγερμός
Έλεγχος και προστασία κωδικού πρόσβασης
Απαιτήσεις συστήματος:
Android 5.0 και άνω